Pytania (FAQ)

Często zadawane pytania 
 

Po co mam się rejestrować?
Zarejestrowanie Jest to jeden z warunków dokonania zamówienia przez nasz sklep internetowy.

Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie.

Dlaczego musze podawać dane osobowe?
"Przetwarzanie danych osobowych" to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego.

Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie. 

Jak się dowiem że jestem już zarejestrowany?
Po dokonaniu rejestracji w naszym sklepie, otrzymasz w przeciągu minuty, pod podany adres e-mail, link do aktywacji konta. 

Jak złożyć zamówienie?
Wchodząc w wybrane produkty w „sklepie online” klikają Państwo „dodaj do koszyka”. Po skompletowaniu asortymentu

wchodzą Państwo w „Koszyk” i w tej opcji można przejrzeć asortyment który Państwo wybrali i ewentualnie zmienić

zamówienie wpisując liczbę sztuk wybranego produktu. Następnie należy kliknąć „złóż zamówienie”. Po złożeniu zamówienia

pojawi się ostateczna kwota z uwzględnieniem kosztu transportu. 


W jaki sposób zapłacę za towar?
Sklep oferuje następujące metody płatności:

  • przy odbiorze przesyłki,
  • płatność z góry

Czy można otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście, przy rejestracji wpisują Państwo odpowiednie dane, a faktura zostanie dołączona do wysyłki. 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Towar zostanie doręczony do Państwa w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie

Kontakt?
Informacje i porady możesz uzyskać u naszych specjalistów w  siedzibie GLOBAL-LAN dzwoniąc: 500-060-186 lub
lub  024 363-41-00

 

  

 
Obsługa klienta:
0 24 363 41 00
czynna:
poniedziałek-piątek 9:00-17:00
sobota 9:00-14:00
 
Zapisz się jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje o ukazaniu się nowego numeru gazetki promocyjnej
Dopisz
 
Wypisz się
 
Sklep Partnerski AB SA © 2013  Wszelkie prawa zastrzeżone